کارگاه مدیریت زمان
بهره وری و کارآیی بیشتر
استرس کمتر
فرصت های بیشتر برای پیشرفت
آمادگی بیشتر برای امتحانات
استاد: سرکار خانم فاطمه تابش (روانشناس بالینی و روان درمانگر MBCT)
شرکت کنندگان: دانش آموزان پایه چهارم تا دوازدهم، فرهنگیان، اولیای دانش آموزان، دانشجویان و…
زمان: جمعه ۲ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح
گواهینامه معتبر گذراندن دوره
فقط ۲۹ هزار تومان
اطلاعات بیشتر: @arameshchemis در ایتا و شاد
شاید خیلی از مواقع این جملات را شنیده یا بیان کرده باشید که وقت نمیکنم، وقت ندارم، سرم خیلی شلوغه و نمیرسم! این موارد جملاتی هستند که معمولاً هنگامی که نمی توانیم زمان و کارهای خود را به خوبی مدیریت کنیم بیان می کنیم. سوال مهمی که در اینجا پیش می آید این است که تمام افراد تنها ۲۴ ساعت در طول شبانه روز زمان دارند، اما چه اتفاقی می افتد که برخی همیشه به بهترین شکل ممکن کارهای خود را به پایان رسانده و بعضی دیگر دائماً سردرگم در میان فعالیت های مختلف هستند؟ قطعاً پاسخ این سوال چیزی به غیر از برنامه ریزی و مدیریت زمان صحیح نخواهد بود.
یادگیری مهارت مدیریت زمان برای افرادی که هدفی دارند و نمیخواهند که عمرشان تلف شود بسیار مهم و حائز اهمیت است. کسانی که سعی دارند از آنها به عنوان افراد موفق یاد شود به خوبی میدانند که باید از همین زمانشان نهایت استفاده را داشته باشند. در یک کلام اگر بخواهیم اهمیت این مهارت را بگوییم میتوانیم این گونه تفسیر کنیم که موفقیت ما در گرو یادگیری مهارت کنترل زمان است، زیرا این مهارت در برگیرنده بسیاری از مهارت های دیگری است که همه در جهت رشد فردی ما و رسیدن به موفقیت نیاز است.
بخشی از موارد اهمیت مدیریت زمان عبارتاند از:
منجر به بهرهوری و کارایی بیشتر می شود.
وجهۀ حرفهای بهتری به شما می دهد.
استرس کمتری را به شما تحمیل می کند.
باعث افزایش موقعیتها برای پیشرفت می شود.
برابر است با استفاده بیشتر از فرصت ها.
منجر به ایجاد احساس رضایتمندی فردی می شود.
باعث کسب تعداد نتایج موفق بیش از قبل می گردد.
باعث تقویت اعتماد به نفس می شود.
موقعیتهای بهتر برای دستیابی به اهداف مهم زندگی و اهداف شغلی را فراهم می آورد.
ناتوانی در مدیریت مؤثر زمان میتواند عواقب نامطلوبی داشته باشد : (عدم مدیریت زمان).
عدم تکمیل کار قبل از موعد از نتایج عدم مدیریت زمان است.
یکی دیگر از نتایج عدم مدیریت زمان جریان کاری کم بازده است.
اتلاف زیاد وقت را به همراه دارد.
کیفیت کاری را پایین می آورد.
وجهۀ حرفهای ضعیف و رکود شغلی از نتایج عدم مدیریت زمان است.
سطح استرس بالاتر در پی عدم مدیریت زمان رخ می دهد.
نارضایتی فردی را به دنبال دارد.
احساس اعتماد به نفس پایین تر نیز از نتایج عدم مدیریت زمان است.
نقد و بررسی دوره
هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.
مدرسان
0 دانشجو ثبت نام کرده